ET TRYGT STED AT VÆRE - ET TRYGT STED AT LÆRE

[edsanimate_end]

Velkommen til Jakobskolen

Jakobskolen er en kristen friskole beliggende i hjertet af Frederiksberg - tæt på Forum Metrostation.
Vi bygger vores pædagogiske arbejde på det kristne livssyn med respekt for åndsfrihed, ligeværd og demokrati. Det mener vi, giver barnet et godt fundament i tilværelsen.

Vi ser det som vores fornemmeste opgave at gøre Jakobskolen til
et trygt sted at være - et trygt sted at lære

Vores hverdag og arrangementer

Jakobskolen er en lille friskole, hvor vi ønsker, at alle elever, forældre og ansatte trives og har det godt og trygt. Derfor har vi hele tiden fokus på at forbedre skolen, og i den forbindelse tager vi ofte forskellige emner op til diskussion og samtale i klassen, til forældremøder og på bestyrelsesmøder.

Børn elsker også traditioner, og derfor har vi næsten de samme hyggelige og spændende arrangementer hvert år. Det giver tryghed og styrker fællesskabet og følelsen af at have noget særligt sammen.

KOM OG VÆR MED !

[edsanimate_end]